Segment rynkowy: C
nadwozie: Coupe / 3D
generacja: (II) 1992-1997
rodzaj silnika: benzynowy
silnik: 1994cm3 / 16V / DOHC / MPI / 200KM przy 6100rmp i 237NM / R4
przeniesienie napędu: FWD / M/T 5 / Torsen
waga: 1185 kg
wymiary[dł x szer x wys (w cm)]: 427x168x137
Osiągi:
V-max: ~240+ km/h
Przyśpieszenie 0-100: 6,2s
nadwozie: Coupe / 3D
generacja: (II) 1992-1997
rodzaj silnika: benzynowy
silnik: 1994cm3 / 16V / DOHC / MPI / 200KM przy 6100rmp i 237NM / R4
przeniesienie napędu: FWD / M/T 5 / Torsen
waga: 1185 kg
wymiary[dł x szer x wys (w cm)]: 427x168x137
Osiągi:
V-max: ~240+ km/h
Przyśpieszenie 0-100: 6,2s
Niektóre rekordy przedstawione na powyższych filmikach:
Speed 155,53 mph
10 mil - 3:52,456sec
1h - 148 mile / 148,43 mph
24h - 3322 138,43 mph
1 mila = 1609,344m
Rover 220 Turbo Coupe - sportowe Brytyjskie auto; jest to dotychczas najszybszy produkcyjny Rover jaki kiedykolwiek powstał. Roverowska seria 200 została utworzona przy współpracy z Honda - seria 200 została utworzona na podstawie Hondy Concerto (Civica IVg/ CRXa 1g) wspólna była płyta podłogowa, elementy zawieszenia oraz niektóre silniki "Hondowska" D seria np. 1.6 16V i 122ps. "Tomcat" (nazwa kogowa 220 Turbo Coupe czasem również stosowana zamiennie jako T16 - można łatwo pomyliś z "T16" od Peugota - T od "Turbo" oraz 16V od liczby zaworów) Silnik 2.0T to Brytyjska myśl technologiczna tak samo jak skrzynia biegów, środek auta Conieco przypomina Hondą ale Rovery były "bardziej ekskluzywne" i lepiej wyposażone; w "Tomcatach" występowało drewno, ozdobne listwy chromowane, klimatyzacja, seryjne felgi 16' wersja Coupe w przeciwieństwie do pozostałych wersji nadwoziowych miała "szyby bez ramek" oraz dach typu Targa (coś pomiędzy cabrio a szyberdachem). Wyprodukowano około 3000 egzemplarzy tej wersji.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz